ONZE
DIENSTVERLENING
MERKESSENTIE
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
MEDIA
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
COMMUNICATIEADVIES
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
REDACTIE
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
PUBLIC RELATIONS
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
ONLINE MARKETING
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.

✔ PR & Marketing op maat
✔ Meer dan 25 jaar ervaring
✔ Persoonlijke aanpak
Benieuwd naar de mogelijkheden?
We helpen u graag verder!
HET BEGINT MET
EEN GOED VERHAAL
Elk bedrijf heeft een goed verhaal. De kunst is die verhalen te vinden, goed te verwoorden en aan de juiste doelgroepen te vertellen. Wij doen dat al ruim 25 jaar met veel passie. Benieuwd hoe we uw verhaal vertellen?
Uw verhaal
Een goede corporate story vertelt niet alleen wat uw bedrijf doet, maar vooral waarom u het doet. Zo definiëren we de merkessentie van uw bedrijf en zorgen we voor de juiste merkbeleving.
Uw doelgroep
Wij weten de verhalen die de merkessentie van uw bedrijf of merk bepalen, te vinden. En laten ánderen die doorvertellen. Dat verhoogt de geloofwaardigheid dus! Zowel via earned als paid media, via uw website, blogs en social media kanalen. Voor de B2B en B2C markt. Altijd recht in het hart van uw doelgroep.
Uw PR en marketing
U wilt op de juiste manier bekend staan en rendement halen uit uw PR en marketing inspanningen. Wij adviseren en helpen onze klanten op het gebied van PR, storytelling, marketing & communicatie en sales. Daarnaast verzorgen we media- en presentatietrainingen en coaching. Wij vertalen uw boodschap in effectieve persberichten, interviews en (online) campagnes.

✔ PR & Marketing op maat
✔ Meer dan 25 jaar ervaring
✔ Persoonlijke aanpak
Benieuwd naar de mogelijkheden?
We helpen u graag verder!
ONZE
DIENSTVERLENING
MERKESSENTIE
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
MEDIA
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
COMMUNICATIEADVIES
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
REDACTIE
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
PUBLIC RELATIONS
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
ONLINE MARKETING
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.

✔ PR & Marketing op maat
✔ Meer dan 25 jaar ervaring
✔ Persoonlijke aanpak
Benieuwd naar de mogelijkheden?
We helpen u graag verder!
HET BEGINT MET
EEN GOED VERHAAL
Elk bedrijf heeft een goed verhaal. De kunst is die verhalen te vinden, goed te verwoorden en aan de juiste doelgroepen te vertellen. Wij doen dat al ruim 25 jaar met veel passie. Benieuwd hoe we uw verhaal vertellen?
Uw verhaal
Een goede corporate story vertelt niet alleen wat uw bedrijf doet, maar vooral waarom u het doet. Zo definiëren we de merkessentie van uw bedrijf en zorgen we voor de juiste merkbeleving.
Uw doelgroep
Wij weten de verhalen die de merkessentie van uw bedrijf of merk bepalen, te vinden. En laten ánderen die doorvertellen. Dat verhoogt de geloofwaardigheid dus! Zowel via earned als paid media, via uw website, blogs en social media kanalen. Voor de B2B en B2C markt. Altijd recht in het hart van uw doelgroep.
Uw PR en marketing
U wilt op de juiste manier bekend staan en rendement halen uit uw PR en marketing inspanningen. Wij adviseren en helpen onze klanten op het gebied van PR, storytelling, marketing & communicatie en sales. Daarnaast verzorgen we media- en presentatietrainingen en coaching. Wij vertalen uw boodschap in effectieve persberichten, interviews en (online) campagnes.
ONZE
DIENSTVERLENING
MERKESSENTIE
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
MEDIA
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
COMMUNICATIEADVIES
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
REDACTIE
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
PUBLIC RELATIONS
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
ONLINE MARKETING
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
HET BEGINT MET
EEN GOED VERHAAL
Elk bedrijf heeft een goed verhaal. De kunst is die verhalen te vinden, goed te verwoorden en aan de juiste doelgroepen te vertellen. Wij doen dat al ruim 25 jaar met veel passie. Benieuwd hoe we uw verhaal vertellen?
Uw verhaal
Een goede corporate story vertelt niet alleen wat uw bedrijf doet, maar vooral waarom u het doet. Zo definiëren we de merkessentie van uw bedrijf en zorgen we voor de juiste merkbeleving.
Uw doelgroep
Wij weten de verhalen die de merkessentie van uw bedrijf of merk bepalen, te vinden. En laten ánderen die doorvertellen. Dat verhoogt de geloofwaardigheid dus! Zowel via earned als paid media, via uw website, blogs en social media kanalen. Voor de B2B en B2C markt. Altijd recht in het hart van uw doelgroep.
Uw PR en marketing
U wilt op de juiste manier bekend staan en rendement halen uit uw PR en marketing inspanningen. Wij adviseren en helpen onze klanten op het gebied van PR, storytelling, marketing & communicatie en sales. Daarnaast verzorgen we media- en presentatietrainingen en coaching. Wij vertalen uw boodschap in effectieve persberichten, interviews en (online) campagnes.
MERKESSENTIE
Onderscheid zit in de organisatie zelf
Vertellen wat je allemaal levert, je producten tonen of over je diensten uitweiden. Soms zeggen bedrijven ook nog iets over waarom ze zo goed zijn, of althans beter dan andere, maar vaak blijft het daar wel bij. Weinig onderscheidend.
Toch presenteren de meeste ondernemingen zich op deze manier. Bijna allemaal weten ze heel goed wat ze leveren (producten of diensten) en heel soms ook nog wel hoe ze dat doen (USP’s), maar waarom ze het doen blijft, zelfs voor henzelf, vaak een mysterie.
Beslissingen op rationele gronden?
En juist om dat ‘waarom’ gaat het in de communicatie. Waarin onderscheidt een organisatie zich, wat zijn haar drijfveren, wat is het hogere doel? Kort gezegd: wat is haar DNA? Welk gevoel heb ik bij het bedrijf en waarom zou ik nou juist bij hen kopen? De keuze voor een leverancier hangt natuurlijk allereerst af van de kwaliteit van het product. Meteen daarna volgen levertijd, prijs, garantie en service. Maar als producten en services op dat vlak nou vergelijkbaar zijn, is mijn keuze ook dan enkel nog gebaseerd op rationele gronden? En maak ik überhaupt wel een rationele keuze? Het antwoord daarop is nee!
Goed gevoel bij je keuze
Keuzes (ook de zakelijke!) worden veelal gemaakt op emotionele gronden. Men kiest voor een bedrijf dat hetzelfde denkt en belangrijk vindt. Waar men een goed gevoel bij krijgt. Dat gevoel breng je in de praktijk vaak wel al over, bijvoorbeeld bij persoonlijk contact met de beslissers. Dan spreken we vaak over de ‘gun-factor’. Die is gebaseerd op het goede gevoel wat opgeroepen wordt bij de beslisser door iemands enthousiasme, voorbeelden, verhalen en overtuiging. Maar zou het niet fijn zijn als je dat goede gevoel nog veel sterker in de communicatie naar voren brengt? Dat je ermee start zelfs! Met ons Merk-Essentie Model brengen we de basis van dat gevoel helder in kaart en zetten we het in voor effectieve pr.
Beslissingen beïnvloeden
Een bedrijf dat de markt benadert vanuit zijn ‘waarom’ communiceert op een hoger, emotioneel niveau. Het ‘wat en hoe’ zijn daar vanzelfsprekend onderdeel van.
“Your WHY touches emotion and drives behaviour.
People don’t buy what you do, they buy why you do it.”
-
Simon Sinek
Het gaat om je drive
De ‘waarom’ van een bedrijf moet vooral niet verzonnen worden door een communicatieadviseur bij een pr bureau. Die ‘Why’, die drive, zit ín de mensen van het bedrijf zelf. Wij kunnen hooguit een rol spelen om haar naar boven te halen en door te voeren in alle communicatie.
Als pr bureau worden wij enthousiast van goede verhalen! Wat zijn de verhalen van jouw bedrijf? We gaan op zoek naar de drive en de ambitie in jouw bedrijf, bij de mensen die daarbij een belangrijke rol spelen. Graag gaan we na, vóór we een communicatieprogramma voorstellen en in gang zetten, wat de “Why” is van jouw bedrijf. We houden individuele gesprekken met een belangrijk deel van de (staf)medewerkers om tot een goed geformuleerde Why te komen. Daarmee maken we de content van websites, social media kanalen en berichtgeving een stuk interessanter. Bovendien hebben we meteen een rode draad te pakken, die overal terugkomt en je boodschap steeds en blijvend versterkt.

NEEM CONTACT OP
BEL ONS
MAIL ONS
OF KOM EENS LANGS